You take my breath away..


Hej jopp och jaaaajaja jag lever!
Den senaste tiden har varit den bästa i mitt liv, min resa runt lite i landet var kanonbra, för bra med för bra sällskap. fast det inte blev som planerat kunde den knappt blivit bättre. Känns sådär att va hemma igen nu men mina pojkar är ju bara för söta så rätt bra ändå, kärlek till dem!
Och massa kärlek till världens bästa familj där hemma som skickade julklappar till mig, blev så lycklig när jag kom hem så tacktacktack så mycket!


Snacka om stolt ägare till sverige-tröjan, den följer mig överallt nu!

avskedsmiddag för världens bästa dansk som nu har lämnat oss.. ingen annan har gjort mig så glad i hela kroppen som hon gjorde..

sista bilden av fantastico quatro. tur att jag har mina andra 2 pärlor kvar iaf!

förövrigt så har jag en ny tattoo med, jag o anne katrine slog våra kloka hjärnor ihop och tadaaaa, så här blev resultatet. har ju några att ta igen på syrran så..;)
O igår vare Australia day här, alltså nationaldagen. Jag och familjen drog iväg 1,5h bort från melbourne och ut med båten. det var förbaskat härligt och man blev allt lite bränd så bra dag.
Jaja de var lite uppdatering iaf, en del bilder från resan finns ju på facebook förövrigt.

Uno dres Adios.

Kommentarer
Postat av: Ida

Nemen titta, en uppdatering! ;) Tatton är asläcker ska du veta :) Fast du får sluta sola snart, börjar bli en aning avis här hemma.

2011-01-27 @ 18:53:05
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: siis

Äntligeeen en uppdatering! du får säkert en hel del uppmärksamhet i den tröjan din bruna pudding!

Love youu vill du prata så finns jag bara ett telefon samtal away.

2011-01-28 @ 18:46:43
Postat av: bigbrother

Kul med lite action här-men tänk på oss(mej)som inte är med i skräpboken, så mera bilder här tack!!

Kram/Andreas

2011-01-29 @ 19:17:35
Postat av: Anonym

The time with you was the best time <3

2011-05-27 @ 02:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0