Min vanliga tur ehhh


Hallå. Ska väl försöka mig på ett nytt försök med bloggandet nu på mitt nya "äventyr", kunde ju dock haft en bättre början ehe.

Stuck on Iceland och det suger rätt hårt alltså. Sämsta väder man kan tänka sig med regn-stormar och pisskallt. Om inte flyget går imorgon till grönland så funderar jag seriöst på att ta mig hemåt.. Jag saknar min familj där hemma så det gör ont, trodde det skulle va lite lättare den här gången att skiljas åt men hepp, tvärtom istället. Kanske beror på att man nyss hade återförenats igen och allt kändes så bra och nu har man skiljts åt o man är mest ensam så tänker man på sånt man inte vill tänka på och då orkar man inte hålla skenet uppe. Jag saknar min älskade bror något hemskt mycket och det känns som jag har ett stort hål i mig.. Jag hatar den här känslan verkligen...

 

Nej bäst att ta sig i kragen o torka tårarna så man kan visa sig bland folk, dags för mat med den danske mannen jag har lite sällskap med, får säga att maten på hotellet är det mest positiva iaf.
Btw så åkte jag på tour till Blue Lagoon igår, var rätt fräckt o bra gött med +40grader i vattnet.



Jaja vi hörs peeps. Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken otur du har, hoppas du kommer iväg snart. Upp med hakan gumman. Kram

2011-04-11 @ 12:50:17
Postat av: marre

Ahh gumman! vad stark nu, du kommer ha det sa roligt i gronland nar du vall kommer dit. och da har du ju dansken som sallskap. :) saknar dig vannen min <3 massa karlek till dig och var radd om dig. <3

2011-04-11 @ 15:15:39
Postat av: -II-

Bra bloggandet ar igang med ;)

2011-04-11 @ 15:16:27
Postat av: Ida - mamma till Nova <3

Nemen babe, det låter ju som din vanliga tur. Så fort du kommer till isbjörnarna så kommer du bli på bättre humör. Sänd mig ett meddelande när du kommer fram så jag vet att du mår bra <3

2011-04-11 @ 21:36:47
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: B

kul o se att du är på gång igen :) hoppas du kommer iväg till grönland iaf så får du ju det gjort lixom ;)

2011-04-11 @ 22:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0