slapparsson


Måste säga att jag har de förjävla gött nu när inte föräldrarna är hemma, fasen vad lat jag är men man får la passa på. Huset upp o ner typ, får la ta mig i kragen dagen innan dem kommer hem..
Igår mötte jag carro anne på flygplatsen, växla lite ord/ växla väska med carro som skulle vidare till sydney på eget äventyr i några dagar.. på kvällen fick jag besök av anne, dansken gjorde så jag fick sova 4h inatt, men inte allt för död idag ändå, blev en springtur sen vidare till Martina o vi drog till ett asnajs shoppingcenter. hade doick lite för lite tid, hade lätt kunnat gå där en hel dag men lite shopping hanns med iaf:D

Nu har jag iaf fått mina pojkar i säng, dem är så söta så jag vill bara äta upp dem ibland. Jag är deras bästa aupair(bara för jag är den enda som gillat fotboll chansar jag på) men det värmer så mkt, hihi

btw igår fick jag min första böter, 60 dollar för jag var inne i en affär i 15min utan att köpa carticket-såg faktiskt inte någon skylt, suuuuuur!!



snodd bild av martina.. vi måste hitta varsin klänning till nästa vecka då de är melbourne cup- typ en jätte stor hästtävling där alla klär upp sig som bara den(fånar..) måste jag skaffa en klänning bara för de o se ut som en riktig brud..

Kommentarer
Postat av: siis

åhh vilka fina klänningar!! lätt att du ska ha dendär fina syster :) skicka en på posten med tack!

2010-10-27 @ 14:44:52
Postat av: erica

snygg matchning med armbandet där åsis;) haha. men fina va ni iaf:)

2010-10-27 @ 19:13:45
Postat av: Linda

Du är jättefin!

2010-10-27 @ 19:18:06
Postat av: Ida

Den synen har jag inte sett sen balen gullet. Va fin du är :)

2010-10-28 @ 06:51:09
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: andra flickan

Ohh sota flicka du ar sa vacker! borde ga runt i klanning lite oftare allt! ska jag se till i sommar allt! see you sondag. tror dock inte ngn skulle aka bil ned da :S men kolla tag och annat. SANDY POINT! det gar ngt de ar jag saker pa..ska kolla imorgon bitti med..ringer dig da! kossss

2010-10-28 @ 11:37:35
Postat av: Breakingfree.se

Vilka fina klänningar ni har hittat.

2010-10-28 @ 12:25:00
URL: http://www.breakingfree.se
Postat av: Andreas

Looking good little sister

Take care

//Andreas

2010-10-31 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0