totally crazy


Lyckades med bedriften att supa bort både mitt kontokort och idkort i lördags innan vi ens kommit till puben.. inte så värst lyckat, men kom in som tur var ändå tack vare min hoppa-över-staket-teknik. var ett förjävla gött gäng med maria,martina anne o belinda plus att man träffa en del annat folk ute som man kände. lyckades även med att bli utslängd (the dancefloor kunde tydligen inte hantera mina dancemoves) men som tur var det typ 10min innan stängningsdags.. så drog la på efterfest istället. somna kl.6. helt jävla galen kväll som man inte kommer glömma i första taget. haha





Gör jag annars då på dagarna? glider la runt mest får jag lov att erkänna, idag häng med Frallan o dansken. imorgon ska jag piska upp dansken i tennis, yay. Take care people

Kommentarer
Postat av: mattias

Hoppas att det gick bra på matchen och att den väcker ditt intresse för sporten..

2010-12-02 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0