loves fridays


äntligeeeen fredag och de har varit en trevlig en det. Gym, sen blivit stekt i 24grader idag, coachat daniels team o tack vare mitt pepptalk i halvtid så blev de vinst, därefter åkte jag själv o spela fotboll med mitt gamla goa lag som vi ska göra varje fredag nu(eftersom de inte blev någon inomhus serie så ska vi dra igång en egen serie utomhus) var förjäkla kul o perfa väder! därefter mötte jag upp frallan o anne o kolla på drive-in bio Harry Potter. Förstod inte ett skvatt av filmen, haha men nu har jag testat på drive-in bio iaf, de var riktigt najs o mysigt faktiskt:) kunde beställa mat o popcorn till bilen genom sms, tog bara 30min innan dem kom med det. haha

Spank

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, mys! Vi ska på den idag :)

2010-11-19 @ 16:39:34
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0