livsnjutelse



Shuuu ppl! Seg jag vet, men har faktiskt inte orkat eller haft tid heller, typ.
Bara måste säga att helgen som var var en av dem bästa helgerna här overseas. Uppstigning 04.30 lördag morgon för att åka på fotbollsturnering 3h bort i Warnabool, återförening med laget alltså-me like! Kom fram 5min innan första matchen var igång, så  bara att byta om och sen börja spela, trimmad som man är behöver man ju ingen uppvärmning;)
Vi vann 4/5 matcher, losa i semin mot vårat andralag från Universitet. Sög ju lite, men åhhhhhhh så kul det var att spela!! "Fancy feet" är mitt nya nickname.
Efter turneringen drog vi o inhandla öl som vi tog med till beachen, där satt vi o hängde i några timmar, tog oss ett dopp i havet med. Sen vidaretill hotellet för att fräscha till oss till middagen+utgång. Haha vissa drog tillbaka till hotellet vid 10 tiden men jag höll mig "uppe" till 2 iaf när jag kom framtill att de var nog bäst att gå till sängs efter att somnat i baren. Hade verkligen en fett bra dag, älskar mitt lag!! 
På söndagenblev det hemfärd rätt tidigt så en bakfull åsa tog sig till en bakfull Anne o Martina o hängde resten av dagen:)






Jag o Martina från hästracet förra veckan, det var lite ballt. mest kul att se alla uppdressade människor. men kallt o hade nada koll på något så vi drog tidigare o gick på bio istället i klänning o klackat :)

Måste bara säga att jag njuuuuuter av livet nu!

Puss i räva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0