Baby, you are a firework


För en timme sen var jag superglad. nu är jag sur. först en grej som ställer till lite trubbel om helgen då vi planerat att campa, sen kom min hostpappa o sa att jag fått fortkörningsböter på 149dollar, SUG!! men jag är faktiskt överraskad att de inte kommit tidigare..:P
Har varit ensam med barnen tills idag från i söndags, har varit bra kul o slappt minst sagt! över 30 grader ute dem senaste dagarna så stekt på bra i solen med fint sällskap obla. var hos martina idag med anne, martina drog ut en tand så hon gick på lite tabletter o va typ som "seg-full" så jag o anne hade allt kul åt henne. haha

O väntar fortf på min kamera ska komma hem, men kanske dags att ge upp hoppet?.. någon snäll därhemma som har en att skänka/låna ut? hihi


Kommentarer
Postat av: Andreas

Så som du kör är det ju konstigt att du inte fått böter tidigare! Ang kamera-finns det jultomte down under?

Kram/Andreas

2010-11-25 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0