You´ll always be my hero even thought you´ve lost your mind


MY CAMERA IS BACK-HAPPYFACE!! Så istället för att slänga ut pengar på en ny kan jag nu shoppa annat, hihi

Helgen var skit bra, körde roadtrip lördag-söndag med Frallan, Martina, Maria och Anne.
Gjorde den kända Great Ocean Road, så nu kan man allt bocka av det från listan. Vädret var inte det bästa men vad gjorde det när man hade det bästa sällskapet! Jag hade verkligen skit kul, körde lite fest i tältet på kvällen sen blev de pizza innan man slutligen däckade av trötthet typ kl.22 haha. vaknade ett antal ggr på natten och trodde seriöst att tältet skulle rasa in(som det typ gjorde) pga storm!!
FInns så mycket jag kan berätta eller ja, vad som händer i australien stannar i australien, särskilt när det händer i ett tält som martina sa!;)
Fett kul resa med fett bra människor!q Bilder kommer när jag snott dem från folket.

Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skit men varfor sa du inte de nyss da vi shoppade for! vad roligt lr :D berattade for maria hur dina bilder var de basta :P Yeeees antligen! glad att den hittade hem till dig <3<3 tack for ida

2010-12-03 @ 06:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0