Fucking perfect. ÄLSKA PINK


Great Ocean Road.





12 apostels, the big thing about great ocean road tydligen



blåste bara lite...

"london bridge" fråga mig inte varför den kallas så men

BILD-BEVIS! Mitt i Martinas pose slår hon till en stackars gammal dam så hon blir blodig.. HAHAHA fasen att man missa de för man va lat o satt kvar i bilen men som sagt bild-bevis iaf..

Kände mig mycket delaktig i uppsättningen av tältet-not.

Fest i tältet, kan du räkna mä!

Dansken däcka, rätt orutinerade dem där..

Har tusentals bilder men orkar inte lägga upp mer..

Idag har varit en bra dag iaf, åkte till ett jävla bra köpcenter med Marre o Maria, blev lite shoppat med skönt sällskap. Efter de varit coach för daniels team, sen hyrde vi toy story 3 familjen.jag somna, trött som en gnu som jag är. baila utgång o körde hemmakväll ist för imorgon drar jag o familjen iväg till kusten till deras vänners beachhus, hoppas vädret kan hålla sig torrt o vaaaarmt!!

KÖSSS




Kommentarer
Postat av: johanna

hej !

ska aka till melbourne den 4 januari som au pair ! hur har du det ?

kram j

2010-12-03 @ 22:27:42
Postat av: johanna

hej !

ska aka som au pair i januari till melbourne !

hur har du det ?

kram johanna

maila garna :)

2010-12-03 @ 23:01:15
Postat av: siis

åhh ta mej dit!! ser ju as fränt ut. lite färg har du allt fått fining :)

LOVE U LOTS!

2010-12-03 @ 23:29:01
Postat av: slagkampen

ASAA du ar hemsker som lagger ut de kortet. Nu tror alla verkligen att jag gar omkring och slar aldre. :\

2010-12-06 @ 10:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0