Last day as twenty-ung..


Gday mates!
Ligger i sängen, utslagen efter ett hårt träningspass på gymmet såhär på kvällen, var fint det. Min sista dag som 20åring och hur känns de? buhuuuu jag börjar bli gammal!! vill inte fylla år och gillar inte tanken på att alla måste känna sig tvugna att uppvakta en, haha. Men kommer bli en bra dag imorgon känner jag på mig:)

Barnen har sommarlov nu, eller säger man jullov(?) ända till feb, så nu är mina slappdagar över baaah.. jag och ben har iaf gjort en deal om att vi ska ut o springa varje dag så vi ska bli beffar, har hållt 3dagar än så länge, idag tog de i alltså, spec så hårt som vi kör(springer ju iaf minst 500meter sammanlagt) extra stolt över att vi har varit ute o sprungit i pissregn dem 2 senaste dagarna. vart är sommaren melbourne??

Hade iaf perfekt väder i helgen som var. lördagen var chell, var nere på beachen oså. deras vänners beach-hus var förjävla najs( jag vill oxå bli rik när jag blir stor tack) hela söndagen var vi ute med familjens båt, badade och jag testade på att åka i en "dounat" efter båten. var förjävla kul och jag ramla inte i trots att min hostdad körde som en dåre för att få av mig! haha stolt! därefter middag ute på restaurant. måndag drog vi en sväng till beachen igen sen bara segade oss hem. bra helg iaf, gillar min familj!


"My brothers from another mother/father"


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0