hej och hejda(pa aterseende)


Whuuuup whuup! God jul pa er alla i efterskott, farlaaaat for sa dalig uppdatering men julstressen tar en del energi alltsa haha.
Sitter nu hos min skona bona martina sa far bli ett snabb-inlagg. julen var helt okej, kakat massa mat o mest suttit pa rumpan, helt ok for mig. familjen har haft massa besok hela tiden. sa gott att de ar over nu kan jag saga. fick hemlangtan sa inni, ingen riktig jul utan sin familj dar hemma alltsa!! saknar alla nara och kara massa sa ni vet!

men nu jaklar, imorgon drar jag o martinis ivag till sydney-ska resa runt nu i 16dagar-kommer bli fett ballt! i sydney moter vi upp med en bunt tyskar o dansken, crashar hennes aussie friends hus. sen byron bay o surfers paradise=surfing o party all day long tjuhuu-sen snabbvisit brisbane o sen roadtrip till aerlie beach/great barrier reef sen vidare till cairns. cant wait!! dock sa are flood warning daruppe sa far la se om vi tar oss fram pa vagarna.. asch kooor baaah! take care, talk to u guys later. ska forsoka gora en bloggdatering nagon gang iaf :)


PUSSSSS

btw sa har jag o martina bokat rihanna biljetter nu den 8mars, spank pa den!

Kommentarer
Postat av: Ida

Sen efter rihanna får du springa hem till sverige innan knoddis kommer ;)

2010-12-28 @ 20:27:08
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: annis

Åhh jag e inte lite galet avis på dej då eller!! ha de grymt nu och var rädd om dej och sup inte bort varanndra! Puss love u

2010-12-29 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0