Fina tider


Väldigt glad just nu. Födelsedagen blev bättre än väntat, eller ja, kunde ju inte blivit annat än bra när man hade sånt bra sällskap som Martina, Frallan o Anne. Föräldrarna hade även bjudit över 4 vänner till dem med så maten gick åt. Tacos, mario cart o spa-fin födelsedag det!:)
Får tacka min kära pärla Martina som kom och hjälpte mig på dagen med o baka tårta o grejs.

Nu fredagskväll var det fotboll som gällde med mitt ÄLSKADE lag, var såååå kul. den nya coachen var där o kollade, enligt honom platsar jag i den bästa ligan här, haha kul att höra, så nu försöker alla få mig att förlänga ett år till.. därefter tog vi oss svettiga o fina till en pub för öl och mat.

Imorgon kommer mina brudar hit o plockar upp mig på morgonen för att ta mig iväg på en utflykt till okänd destination. SPÄNNANDE MINST SAGT! Därefter kör vi fest som aldrig förr.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Robert

du får inte, inte du med!!! :/

2010-12-12 @ 10:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0