AWESOME WEEKEND


Mina brudar är dem bästa, så glad att jag har dem!
Överraskingen var att äntligen få simma med delfiner/sälar. Haha de var en jäkla resa dit, vi var typ 15min sena och trodde aldrig vi skulle hinna men båten vänta på oss som tur var!
De var ett bra härligt team som jobba på båten alltså o tur för dem var väl att vi europeer var där o livade upp stämningen bland alla aussies. vi från europa är tydligen dem vilda, haha. så simma 1m från sälar, fick DOCK inte se några delfiner pga vädret inte var de bästa.. de får bli en annan gång helt enkelt! (var ju bara mitt 3e försök nu typ) hade förjäkla kul på båten iaf, fick hänga oss i rep efter båten-kul som as. hoppa från båten o blabla. o alla sjöng happy birthday för mig o 2 andra som fyllde år:)
sen efter att varit ute i 3,5h med båten tog vi oss hemåt, fixade till oss i racer fart o ladda för fest-karaoke som förfest, svin kul! därefter vidare, vild dans kväll som alltid. pinsamt men sant så blev jag utslängd återigen, alltså aussis måste ju va rätt veka på att veta hur man festar alltså! sen blev de mat på gatan, vidare till frallan för sleepover och idag har de varit 4 sletna brudar som kört mini-golf o kollat bio-red. fantastiskt fett kul helg!

 
love




Har missat massa detaljer om helgen men men, mer bilder kommer nog iaf en annan dag.

Säger som syrran: I am soooo happy right now!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött att du fick simma lite med dina släktingar då babe ;)

2010-12-13 @ 17:30:03
URL: http://idacarlgren.blogg.se/
Postat av: siis

åhh jag e riktigt avis på dej nu alltså!! i wanna cooomee

2010-12-14 @ 05:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0